19 juli 2006

Me like Sonji

De senaste dagarna har jag besökt ett gäng möbelbutiker. Det lär dröja innan vi har råd att köpa de möbler vi vill ha till Regngatan och nu har jag bara agerat smakråd (eller moraliskt stöd). Det var nästan så jag önskade att vi renoverat färdigt och hade råd att börja inreda som vi vill med prylar och möbler. Kanske, kanske skulle jag väl ändå kunna unna mig den härliga vasen Sonji från Mio?

Den närmaste veckan tänker jag samla inspiration i Halmstad och Göteborg. Sen är det inte långt kvar till vi får nyckeln.

Foto: Okänd / mio.se

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

3:24 fm  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

6:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home