13 juli 2006

Badrum - ett skräckexempel

Samla inspiration kan man göra på många sätt. Idag tänkte jag göra det genom att besöka Hemnets sida. Koncentrerade mig på badrum då badrummet på Regngatan definitivt skall renoveras (före- och efterbilder kommer när det är dags). Naiv som jag är begränsade jag sökningen till Stockholms innerstad där jag inbillade mig att det kunde bo folk med "koll". Hittade en hel del fina badrum - skulle gärna ha ett helt gäng med badrum att inreda - får sån beslutsångest. Men, men... även i de lugnaste vatten, eller ska jag säga "i de finaste lägenheter" finns det skräckexempel. Badrummet till vänster fanns i en våning som i övrigt var kanonfin. Hur illa kan det bli?
Foto: Okänd/Hemnet

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

1:38 fm  
Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

7:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home